LOKACIJA: Nalazi se u letovalištu Skala Furka na svega 400m od peščane plaže i 500m od centra mesta. Najbliži market je udaljen samo 300m. Okružen zelenilom, hotel se prostire ka šumom prekrivenim brdima Skala Furke. Porodično orijentisan, raspolaže sa velikim bazenom mešovite dubine i bazenskim mobilijarom poput ležaljki i suncobrana, teniskim terenom, amfiteatralnim stepeništem za druženje u popodnevno-večernjim časovima, prostranim parkingom, restoranom sa otvorenim i zatvorenim delom. Bežični internet je dostupan u sobama kao i javnim prostorijama. Tačno ispred hotela je i stanica međugradske autobuske linije koja povezuje najjužniju tačku Kasandre sa Solunom.
SADRŽAJ: Hotel Bellagio je odličan izbor za porodice koje žele komforan smeštaj sa mnoštvo prostora za igranje dece, mediteransku atmosferu, uživanje pored bazena, u mestu koje nudi sav sadržaj koji je potreban za jedan kvalitetan i kompletan odmor od svakodnevnice. Osetite autentičnu Grčku boravkom u Bellagiu i Skala Furki.
Peškiri – DA,
Klima uređaj – DA (uključen u cenu),
WiFi – DA,
Parking – DA.
Početak odmora tj. Check-in je nakon 15h prvoga dana a završetak odmora tj. Check-out je do 11h poslednjeg dana odmora.
USLUGA: All Inclusive
– tri obroka (doručak, ručak i večera)
– besplatna pića (bezalkoholna pića, topla filter kafa, čaj, točeno pivo, belo i crveno točeno vino) na baru kod bazena u periodu od 10h do 21h. (Bar i nakon tog vremena ostaje otvoren za posluživanje i druženje ali se u tom periodu (21h – 24h) poručeni artikli plaćaju po važećem hotelskom cenovniku).
Usluga ishrane započinje ručkom (prvog dana odmora) a završava se doručkom (na dan završetka odmora).
Vreme posluživanja doručka je od 8h do 10h, ručka 13h do 15h a večere 19h do 21h. Sva tri obroka se poslužuju po principu švedskog stola (buffet).
Doručak je izbor mesnih prerađevina, narezanih sireva, hlebnih proizvoda, jaja, salata, namaza na mlečnoj osnovi, marmelada, svežeg voća ili kompota i drugo, ručak podrazumeva izbor od najmanje tri topla jela od kojih su dva na bazi mesa, supu, salate, slane namaze, hlebne proizvode, sveže voće ili kompot i drugo, večera nudi izbor od tri topla jela od kojih su dva na bazi mesa, salata, slanih namaza, hlebnih proizvoda, svežeg voća ili kompota i drugo.
Za vreme sva tri obroka gostima je na raspolaganju izbor pića koji uključuje bezalkoholna pića, toplu filter kafu, sokove, a u uz ručak i večeru još točeno pivo, belo i crveno točeno vino.
*Hotel zadržava pravo promene programa All Inclusive usluge, bez prethodne najave!!!
SOBE: Sobe se nalaze u prizemlju, prvom ili drugom spratu. Svaka soba je opremljena francuskim ležajem, ležajem za jednu osobu (singl ležaj) kao i foteljom-sofom na otvaranje, zatim klima uređajem čije je korišćenje uključeno u cenu aranžmana, LCD TV-om, fenom. Balkon sa garniturom za sedenje je sastavni deo svake smeštajne jedinice. Pogled iz soba je ka unutrašnjem dvorištu objekta. Recepcija je otvorena 24h, u njenoj neposrednoj blizini postoje sefovi koje gosti mogu iznajmiti uz doplatu i na licu mesta, usluga pozivanja lekara. Čišćenje soba je svakodnevno a zamena posteljine i peškira se vrši svaka tri dana. Brigu o gostima uz zaposlene vodi direktno i porodica u čijem je hotel vlasništvu.
Struktura kreveta: 1 francuski ležaj + 1 singl kreveta + fotelja ili sofa na otvaranje.
Maksimalan broj osoba:
1. Dvoje odraslih + 2 dvoje dece do 12 godina + 1 infant do 3 godine
2. Troje odraslih + jedno dete do 12 godina +1 infant do 3 godine
*SOBE NE MOGU DA SMESTE ČETIRI ODRASLE OSOBE!
HOTEL BELLAGIO 3*, SKALA FOURKA
SKALA FURKA- HOTELSKI SMEŠTAJ
Kasandra je najzapadnije poluostrvo Halkidikija, poznato po prirodnoj lepoti, bogatom noćnom životu, godišnjim festivalima, peščanim plažama i nezaboravnim zalascima sunca iz letovališta na zapadnoj obali.
Skala Furka se nalazi na oko 100km od Soluna na zapadnoj strani poluostrva Kasandra. Mesto je poznato po širokoj, dugoj peščanoj plaži koja se prostire duž celog zaliva u kome leži Skala Furka. U mestu se nalazi veliki broj prodavnica, marketi Masoutis i Elinika Market, brojne giroserije i picerije, poslastičarnice, taverne, ribarnica, pekare, kafei, barovi, dečje igraonice, suvenirnice kao i apoteka.
Cene iz tabele su izražene u evrima po SOBI na bazi 10 noćenja za sopstveni prevoz
HOTEL BELLAGIO 3* – SKALA FURKA | ||||||||||
Termin putovanja |
11.06. 21.06. |
21.06. 01.07. |
01.07. 11.07. |
11.07. 21.07. |
21.07. 31.07. |
31.07. 10.08. |
10.08. 20.08. |
20.08. 30.08. |
30.08. 09.09. |
|
Tip smeštaja | Broj noćenja | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
Usluga | ||||||||||
1/2 SOBA | All inclusive | 800 | 870 | 1.250 | 1.250 | 1.250 | 1.250 | 1.250 | 1.250 | 950 |
1/3 SOBA | All inclusive | 900 | 1.000 | 1.390 | 1.390 | 1.390 | 1.390 | 1.390 | 1.390 | 1.070 |
1/4 SOBA | All inclusive | 1.100 | 1.200 | 1.590 | 1.590 | 1.590 | 1.590 | 1.590 | 1.590 | 1.250 |
TREĆE DETE DO 3. GODINE U 1/4 SOBI BORAVI GRATIS! |
Legenda: 1/2 soba – dvokrevetna soba; 1/3 soba – trokrevetna soba; 1/4 soba – četvorokrevetna soba.
Cene iz tabele su izražene u evrima po SOBI na bazi 10 noćenja za sopstveni prevoz
HOTEL BELLAGIO 3* – SKALA FURKA | ||||||||||
Termin putovanja |
14.06. 24.06. |
24.06. 04.07. |
04.07. 14.07. |
14.07. 24.07. |
24.07. 03.08. |
03.08. 13.08. |
13.08. 23.08. |
23.08. 02.09. |
02.09. 12.09. |
|
Tip smeštaja | Broj noćenja | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
Usluga | ||||||||||
1/2 SOBA | All inclusive | 850 | 950 | 1.250 | 1.250 | 1.250 | 1.250 | 1.250 | 1.250 | 870 |
1/3 SOBA | All inclusive | 950 | 1.070 | 1.390 | 1.390 | 1.390 | 1.390 | 1.390 | 1.390 | 1.000 |
1/4 SOBA | All inclusive | 1.150 | 1.250 | 1.590 | 1.590 | 1.590 | 1.590 | 1.590 | 1.590 | 1.200 |
TREĆE DETE DO 3. GODINE U 1/4 SOBI BORAVI GRATIS! |
Legenda: 1/2 soba – dvokrevetna soba; 1/3 soba – trokrevetna soba; 1/4 soba – četvorokrevetna soba.
AUTOBUSKI PREVOZ – DECA GRATIS
Povratna autobuska karta za odrasle – 55 €;
U pratnji dve punoplative osobe koje putuju autobusom, deca do 12. godina imaju GRATIS autobusku kartu!
ARANŽMAN OBUHVATA:
- smeštaj na bazi 10 noćenja u hotelu Bellagio 3*,
- all inclusive uslugu prema pravilima hotela,
- organizaciju aranžmana.
ARANŽMAN NE OBUHVATA:
- prevoz autobusom turističke klase,
- međunarodno putno zdravstveno osiguranje,
- obaveznu boravišnu taksu u iznosu od 2 € dnevno (u zavisnosti od lokalne kategorizacije smeštajnog objekta) po smeštajnoj jedinici,
- fakultativne izlete,
- individualne i ostale troškove putnika, kao i sve ostale usluge koje koristi putnik, a nisu napomenute programom putovanja, a naprave se u toku puta ili boravka u vili.
BORAVIŠNA TAKSA:
Od 01.01.2018. godine, odlukom Vlade Republike Grčke, naplaćuje se obavezna boravišna taksa u iznosu od 2 € dnevno po sobi. Plaćanje se vrši pri dolasku u objekat.
USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
Cene su izražene u evrima, a plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre početka putovanja;
– Odloženo plaćanje na rate:
*40% prilikom rezervacije, ostatak (60%) čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do 25. decembra 2023. godine – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju;
*40% prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do 25. decembra 2023. godine – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja);
*40% prilikom rezervacije, ostatak (60%) karticom Banke Intesa na 6 jednakih mesečnih rata do 25. decembra 2023. godine.
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina;
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Mayak Tours.
Agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.
PROGRAM PUTOVANJA:
- DAN – Smeštaj u hotel posle 14:00 h (po lokalnom vremenu).
- – 10. DAN Boravak na bazi izabrane usluge.
- DAN – Napuštanje soba do 09:00 h (po lokalnom vremenu).
NAPOMENE:
- Putnici u smeštajne jedinice ulaze posle 15:00h prvog dana boravka (po lokalnom vremenu), a iste napuštaju najkasnije do 11:00h poslednjeg dana boravka (po lokalnom vremenu).
- Grčki standard za singl krevet je 75×185 cm, za francuski krevet 120×185 cm, za pomoćni ležaj 65×175 cm.
- Internet u hotelima nije namenjen profesionalnoj upotrebi, a jačina signala, brzina i kvalitet protoka i povezivanja kao i stabilnost mreže zavise isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samom letovalištu i regiji i drugih faktora.
- Peškiri nisu sastavni deo posteljine svake smeštajne jedinice.
- Klima uređaj nije nužno deo opremljenosti svake smeštajne jedinice. Molimo da se o tome informište pre uplaćivanja aranžmana.
- Korišćenje klima uređaja nije obavezno uključeno u cenu aranžmana.
- Nije moguće biranje spratnosti, pogleda, broja smeštajne jedinice osim ako programom putovanja nije drugačije i izričito naglašeno.
- Kada ne borave u sobi, gosti su obavezni da isključe klima uređaj, šporet/mini rernu/rešo i bojler. Gostima nije dozvoljeno unošenje drugih električnih uređaja.
- Ukoliko se na privesku ključa smeštajne jedinice nalazi elektronska/strujna kartica, strogo je zabranjeno njeno odvajanje od ključa i ostavljanje iste u strujnom džepu na zidu predviđenom u tu svrhu a kada gost ne boravi u sobi.
- Vreme predviđeno za odmor i tišinu u letnjem periodu u Republici Grčkoj je od 15:00h do 17:30h i od 23:00h do 07:00h ujutru. Svi gosti se mole da u tom periodu održavaju mir i tišinu u objektu i njegovoj neposrednoj blizini.
- Mole se gosti da toalet papir, higijenske uloške, pelene i slično ne bacaju u WC šolju zbog opasnosti od zagušenja instalacija, već u kante postavljene za to u svakom toaletu.
- U slučaju oštećenja i otuđenja inventara, gost je obavezan da nastalu štetu odmah nadoknadi vlasniku objekta. Ukoliko gost zatvori vrata sa ostavljenim ključem u bravi sa unutrašnje strane, obavezan je da nadoknadi sve troškove otvaranja vrata i štetu ukoliko se ista napravi u svrhu otvaranja istih. Oštećenja nastala redovnom upotrebom smeštaja ne padaju na teret korisnika.
- Boravak u sobama je namenjen isključivo gostima hotela.
- Pritisak vode u hotelima nije u direktnoj odgovornosti vlasnika hotela već zavisi isključivo od letovališta, njegove popunjenosti turistima u određenim terminima, dobu dana i sl. Ni vlasnik hotela ni agencija ne mogu biti odgovorni ukoliko postoji povremeni problem sa pritiskom vode.
- Svi objekti u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana, a u odnosu na kapacitet objekta.
- Temperatura tople vode može biti nešto niža nego u Srbiji, zbog različitih tipova zagrevanja iste i sistema koji održavaju temperaturu (solarni paneli i sl.), i na istu se ne može uticati.
- Od 01.01.2018.godine,odlukom Vlade Republike Grčke, svi putnici su u obavezi da plate grčku boravišnu taksu koja se plaća na licu mesta. U hotelima 5* taksa je 4 eur dnevno, po sobi, u hotelima 4* taksa je 3 eur dnevno, po sobi, u hotelima 3* taksa je 1,50 eur dnevno, po sobi. U objektima niže kategorizacije 2*, 1* i apartmanima taksa je 0,50 eur dnevno, po sobi- doplata boravišne takse kao i tačan iznos taksi može biti promenljiv i za sve promene agencija ne snosi odgovornost.
- Putnici su obavezni da se pridržavaju istaknutog kućnog reda u hotela i kućnog reda dobijenog u agenciji uz vaučer. Kućni red je sastavni deo ugovora o korišćenju smeštajne jedinice i svi gosti su obavezni da se pridržavaju odredaba koje su istim predviđene.
- Maloletni putnici prilikom putovanja moraju imati overenu saglasnost roditelja.
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje nije uračunato u cenu aranžmana (izdaje se u agenciji, na zahtev putnika). PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNIK POSEDUJE OVU VRSTU OSIGURANJA. Za ulazak u pojedine zemlje međunarodno putno zdravstveno osiguranje je obavezno. Svu odgovornost i eventualne posledice zbog ne posedovanja polise osiguranja tokom putovanja snosi putnik.
- Međunarodno COVID putno zdravstveno osiguranje nije uračunato u cenu aranžmana (izdaje se u agenciji, na zahtev putnika). PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNIK POSEDUJE OVU VRSTU OSIGURANJA. Za ulazak u pojedine zemlje međunarodno COVID putno zdravstveno osiguranje je obavezno. Svu odgovornost i eventualne posledice zbog ne posedovanja polise osiguranja tokom putovanja snosi putnik.
- Sva vremena u programu i tokom putovanja su data po lokalnom vremenu zemlje u kojoj se boravi.
- Posebni zahtevi putnika u vidu MOLBE a koji su mimo usluge iz cenovnika i programa putovanja i koji se dodatno ne naplaćuju, posebno se ne garantuju. Organizator će pokušati da udovolji želji svakog od putnika ukoliko je u mogućnosti.
- Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnim prelazima radi regulisanja povraćaja sredstava po osnovu “tax free” i carinjenja komercijalne robe.
- Zaustavljanja radi pauza na free shop-ovima ne spadaju pod obavezna.
- Putnici su u obavezi da poštuju satnice tokom putovanja i budu tačni na polascima. Tokom vožnje, nastojimo da muzika i filmovi budu neutralni po svom sadržaju. Temperatura u vozilu kontroliše se kompjuterski, i ne može se individualno za svako sedište podešavati. U autobusima nisu u upotrebi toaleti.
- U prevoznom sredstvu – autobusu, zabranjeno je: pušenje, unošenje nepropisnog prtljaga, pravljenje buke i nereda, uznemiravanje putnika i narušavanje javnog reda i mira.
- Organizator ne odgovara putniku za štetu nastalu zbog njegovog nepoštovanja zakonskih propisa, propisanih pravila i običaja utvrđenih od strane prevoznika, hotelijera, organizatora putovanja i drugih neposrednih pružalaca usluga.
- Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i ličnim stvarima u toku trajanja putovanja. Ostavljanje stvari od vrednosti u smeštajnim jedinicama nije preporučljivo, i vlasnik ili legalni zastupnik smeštajnog objekta ne odgovaraju za iste. U slučaju krađe, putnik može zatražiti nadoknadu štete samo za svoje osigurane stvari kod ovlašćenih osiguravajućih kuća. Organizator putovanja, predstavnik/zastupnik agencije, vlasnik ili legalni zastupnik smeštajnog objekta ne mogu odgovarati u slučaju ovih nepredviđenih okolnosti.
- Organizator putovanja zadržava pravo promene redosleda pojedinih sadržaja u programu kao i pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, neprohodnost saobraćajnica …).
- Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i njihova realizacija zavisi od broja prijavljenih putnika.
- Sve razdaljine su preuzete sa Google mapa i informacionog su karaktera.
- Fotografije smeštaja predstavljaju jedan ili više tipova soba, a ne nužno sve tipove kojima objekat raspolaže.
- Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.
- Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja i Garancijom putovanja.
- First i last minute ponude – organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije.
- Putnici koji su uplatili smeštaj po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na naknadu, za razliku u ceni.
- Agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.
- U slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
- Agencija zadržava pravo korekcije programa i cene u slučaju promene kalkulativnih elemenata ili više sile, kao i da promeni redosled pojedinih elemenata programa putovanja ukoliko je to neophodno zbog nastalih nepredvidivih okolnosti ili više sile, mogućnosti rezervacija ulaza i drugo, što se ne smatra promenom programa putovanja u odnosu na putnika i prijavu za putovanje.
- Agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom programu putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije.
- U slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 40) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom, koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, transfere, izlete ili drugo).
- Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
- Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje prolaze.
- Putnici mogu da se odluče za vrstu usluge (najam, noćenje sa doručkom, polupansion, pun pansion ili all inclusive) samo prilikom rezervacije aranžmana!
- Programom predviđene usluge (najam, noćenje sa doručkom, polupansion, pun pansion ili all inclusive) se pružaju od trenutka ulaska putnika u hotel/apartman, do trenutka napuštanja hotela/apartmana, a prema hotelskim pravilima. Hotel zadržava pravo promene programa All Inclusive usluge, bez prethodne najave ;
- Agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije ili opis usluge u katalozima, web sajtovima i slično koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom program putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije putnika;
- Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne;
- Vreme rada klima uređaja razlikuje se u zavisnosti od hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja. Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, na šta organizator ne može imati uticaja;
- U hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola – samoposluživanje hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja gostiju u nekim periodima, servira meni umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge, pa molimo da ovu mogućnost imate u vidu;
- U hotelima/ apartmanima u kojima je gostima na raspolaganju korišćenje sefa ( besplatno ili uz doplatu na licu mesta) uslovi korišćenja istog definisani su od strane hotelijera. Organizator putovanja ne može snositi odgovornost u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče itd.) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih službi, kojima se u ovom slučaju treba odmah obratiti.
- Svi sadržaji hotela kao i informacije vezane za doplate podložne su promenama od strane hotela bez prethodne najave.
- Prilikom transfera aerodrom-hotel-aerodrom vozilo po dolasku, kao i u odlasku staje što je moguće bliže smeštajnom objektu. Obaveza organizatora kao ni osoba koje vrše transfer na licu mesta nije prenos prtljaga od vozila do smeštajnog
OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA.
Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104.ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju.
MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Mayak Tours d.o.o., Gavrila Principa 52, 11000 Beograd; telefon: +381.11.3036400; e-mail: office@mayaktours.com; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Marijana Stanković.
Sastavni deo ovog programa i cenovnika su Opšti uslovi putovanja, Organizatora putovanja Mayak Tours d.o.o. od 23.03.2022. – Licenca OTP 37/2022, kategorija licence A od 07.04.2022.
Zakonom o turizmu propisanu Polisu osiguranja potraživanja od turističkih agencija i osiguranja od odgovornosti turističkih agencija br. 300072743 od 23.03.2022. koja važi do 22.03.2023. osiguravajuće kompanije Akcionarsko društvo za osiguranje „DDOR Novi Sad“. Bilevar Mihajla Pupina 8, Novi sad, tel +381 21 4886 000, E-mail ddor@ddor.co.rs
Cenovnik broj 2 od 20.03.2023.